top of page
Hoe maak ik een
mollie account aan?
Je maakt een Mollie account aan op de website van Mollie. Om je account te activeren, moet je aanvullende informatie invoeren. Om je account te voltooien, heb je de volgende documenten en informatie nodig: je bedrijfsgegevens, informatie over je stakeholders, website-informatie, bankgegevens en een kopie van je identiteitsbewijs.
-
Met wie tref ik een regeling?Met je zorgverlener. Dat is degene van wie je de nota ontving.
-
Hoe kan ik het beste betalen?betaaljezorgnota.nl helpt je aan de datum herinneren wanneer er betaald moet worden. Voor, op en zelfs nadat de betaaldatum verstreken is, helpen wij je eraan herinneren dat er een termijn voldaan moet zijn. In elk bericht dat wij je versturen geven wij de mogelijkheid om direct uw betaling eenvoudig en snel te verrichten. Zodra online een betaling gedaan is zien we direct deze ook terug in het portaal. Indien je zelf via de bank met een bankoverschrijving een bedrag heeft overgemaakt, kan het even duren voordat uw betaling verwerkt is. Let dan wel op dat je jouw factuurnummer vermeld hebt in de overschrijving.
-
Moet ik incassokosten betalen?In de meeste gevallen zijn er geen incassokosten van toepassing en hoef je deze niet te betalen. In de deelbetalingovereenkomst wordt echter wel over een bedrag incassokosten besproken. Dit zijn namelijk de incassokosten die opeisbaar zijn indien je de overeenkomst niet nakomt. Indien je je niet aan de overeenkomst houdt, zijn de in de overeenkomst aangezegde incassokosten, inclusief de hoofdsom ineens opeisbaar.
-
Worden regelingen altijd geaccepteerd?Betalingsregelingen worden altijd aangegaan onder goedkeuring van je zorgverlener
-
Kan ik voor alle nota's van mijn zorgverlener een regeling treffen?Je zorgerlener bepaalt welke nota's in aanmerking komen voor een regeling, bijvoorbeeld alleen voor nota's die ouder zijn dan # dagen. Neem hiervoor contact op met je zorgverlener.
-
Worden er creditchecks afgenomen bij het afsluiten van een regeling?Nee, u bent immers al klant en er is al een vordering, deze regeling is ter voorkoming van hogere kosten voor u, waarmee wij u juist willen helpen niet verder in de problemen te komen.
-
Kan ik een termijn overslaan?Wanneer je leverancier dit toestaat, kan je zelf in op betaaljezorgnota een termijn uitstellen. Log daarvoor in en controleer of dit mogelijk is voor jou.
Niet gevonden wat je zocht?
Neem contact op met onze support afdeling.
bottom of page